Miyaguchi - 2016-03-15 18:20:58

http://imgur.com/WB0E1Fc.png



OPIS OGÓLNY
Arigatai mono [Błogosławieństwo] - rodzaj magii, którą może opanować jedynie wąska grupka magów zwanych egzorcystami. Potencjał tejże magii jest nieco większy od pozostałych i jedynie obrazuje jak bardzo trzeba się namęczyć, by ową magię opanować. Swym wyglądem łudząco przypomina magię światła, choć właściwości posiada zupełnie inne. Stworzona przez jedną z legend tego świata w celu unicestwienia wszystkich demonów. Tajemnicza, a także bardzo ciężka do okiełznania. Osoba posługująca się umiejętnością błogosławieństwa na swym ciele nosi przede wszystkim krzyż, a przy jej pasie spoczywa mała książka oprawiona w czarną, miękką okładkę.


Poziom pierwszy
https://i.imgur.com/gMa2siK.jpg

OPIS
Na samym początku młody mag chcący opanować rodzaj sekretnej magii, musi przejść inicjację i zdobyć rangę egzorcysty. Gdy przejdzie próbę czystości własnej duszy, będzie miał dostęp do pradawnych ksiąg i zwojów, w których to zapisane zostały dalsze etapy rozwoju zdolności. Oczywiście początkujący bojownik po stronie dobra nie będzie w stanie ciskać zaklęciami zdolnymi niszczyć miasta. Niemniej, już na tym szczeblu zyska co nieco. Podstawowymi dwoma zaklęciami są Święta Kula oraz Moc Świętych. Oba te zaklęcia są dość użyteczne, a wraz z dalszym rozwojem maga - coraz silniejsze.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 250
Maksymalna szybkość: 250
Maksymalna wytrzymałość: 300
Czas treningu: Profit lub 3 dni
Opanowanie: Profit lub Oczyszczenie duszy, przyjęcie celu, którym jest unicestwienie demonów
PW: 350
PU: 100



ZAKLĘCIA
- Święta Kula: Zaklęcie dość proste, polegające na stworzeniu pocisku o średnicy dziesięciu centymetrów. Taka sfera unosi się od jednego do pięciu metrów nad ziemią. Zasięg zaklęcia wynosi 15 metrów, zaś koszt 10.000 energii magicznej oraz 6.000 za każdą kolejną.
- Moc Świętych: Zdolność, którą nie łatwo opanować, choć jej właściwości są nad wyraz przydatne. Za pomocą najzwyklejszego dotyku uzdrawiamy zranioną tkankę. Rany do długości dziesięciu centymetrów sklepiają się w tym samym poście, co rozpoczęliśmy proces regeneracji. Rany do długości trzydziestu centymetrów jedną turę, zaś większe dwie. Koszt leczenia w zależności od wielkości uszkodzenia wynosi odpowiednio 10.000, 15.000 oraz 20.000 energii magicznej.


DODATKOWE INFORMACJE
- Magie mogą opanować osoby wybierające odpowiedni profit w postaci mistrzowskiej.
- Magie mogą opanować osoby wybierające profesję 'egzorcysta'.
- Moc Świętych nie działa na złamania, pęknięcia, rany miażdżone. Jedynie na rany kute oraz cięte.



Poziom drugi
https://i.imgur.com/fhCTw8P.jpg

OPIS
Tym razem nasze możliwości poszerzają się o kolejne, unikalne zaklęcia, których liczba wynosi aż trzy. Pierwsze z nich to Boska Tarcza, drugie Dar Anioła, a ostatnie zwie się Przywołaniem. Wszystkie te umiejętności ukazują jedynie połowę tego, co potrafi dokonać egzorcysta po pełnym treningu. Niestety osoba chcąca uzyskać ten szczebel umiejętności będzie musiała udowodnić swoją wartość i uczestniczyć w minimum jednej wyprawie, mającej na celu odnalezienie demona i zesłanie jego duszy do piekła. Dopiero wtedy starszyzna wyda resztę zwojów, które oczywiście są niezbędne do dalszego rozwoju.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 350
Maksymalna szybkość: 350
Maksymalna wytrzymałość: 400
Czas treningu: Profit lub 5 Dni
Opanowanie: Profit lub Zabicie demona
PW: 500
PU: 150



ZAKLĘCIA
- Boska Tarcza: Po skierowaniu rąk do przodu, przed obliczem maga zostaje uformowana magiczna, jasna tarcza, której kształt jest dobrowolny, choć jej długość oraz szerokość nie może przekraczać dwóch metrów. Koszt jednorazowego użycia wynosi 15.000 energii, natomiast zasięgu zaklęcia wynosi dziesięć metrów.
- Dar Anioła Stróża: Specjalna zdolność egzorcystów, która umożliwia podczas walki zyskanie user bluźni niewrażliwości na obrażenia fizyczne. Po wyciągnięciu jednej ręki do przodu pod użytkownikiem bądź sojusznikami, których wcześniej wybierze, tworzy się niewielki okrąg magiczny, który przechodzi od dołu do góry przemieniając ciało użytkownika wraz z ubraniami w eteryczną formę. Podczas trwania zdolności można używać jedynie zaklęć lub umiejętności pierwszego i drugiego poziomu. Czas trwania zdolności wynosi 3 tury, natomiast koszt nałożenia na siebie wynosi 35.000 energii, a na każdego sojusznika dodatkowe 30.000 energii.
- Przywołanie: Ostrze Świętych: We zwojach można odnaleźć także zapiskę dotyczącą przywołania ostrza świętych, czyli takiego, którego siła broni wynosi 7. Jest ono wytrzymalsze od zwykłej katany, co też oznacza, że może wywołać o wiele poważniejsze krzywdy. Niemniej, koszt użycia wynosi 25.000 energii magicznej, trwa jedynie 5 tur i można go użyć jedynie raz na walkę. Po tym rozpada się.



Poziom trzeci
https://i.imgur.com/w2zoTS5.jpg

OPIS
Ostatni, a zarazem najpotężniejszy poziom Błogosławieństwa. Mówi się, że jedynie prawdziwi pogromcy demonów z krwi i kości są w stanie opanować swe zdolności do maksymalnego szczebla. Pytanie brzmi - jak go osiągnąć? To już na pewno nie jest takie proste. Mag musi odbyć samodzielną podróż w celu odnalezienia demona, a następnie pokonania go w walce. Tym razem nie może odesłać jego duszy do piekła, a oczyścić ją ze wszystkich brudów. Zadanie to z pewnością nie jest proste, lecz jak sama nazwa wskazuje egzorcysta, to osoba, która odprawia egzorcyzmy. Po wykonanym zadaniu, mag otrzymuje dalszy dostęp do zwojów, z których uczy się zaklęć: Transfer, Święty Pomocnik oraz Boża Ochrona. Każde z tych zdolności ma niesamowite możliwości, które użyte w odpowiedni sposób mogą pokonać tuzin demonicznych sług.



DANE TECHNICZNE
Maksymalna siła: 500
Maksymalna szybkość: 500
Maksymalna wytrzymałość: 550
Czas treningu: Profit lub 7 Dni
Opanowanie: Profit lub Odprawienie egzorcyzmów
PW: 850
PU: 300




ZAKLĘCIA
- Transfer: Jak sama nazwa wskazuje, egzorcysta jest zdolny do dokonania transakcji polegającej na przelaniu odpowiedniej ilości energii. Dodatkowo, osoba która uzyskała nowy pokład, otrzymuje praktycznie za nic dodatkowe 15.000 niezależnie od tego, ile energii otrzymała wcześniej. Koszt użycia zaklęcia wynosi 20.000, więc trzeba używać go z rozwagą.
- Święty Pomocnik: Egzorcysta jest w stanie przyzwać jednego z trzech pomocników, mianowicie tytana, archanioła, bądź wysłannika. Każde z trzech stworzeń posiada unikalne zdolności, które przekazywane są graczowi dopiero po opanowaniu magii, nie są one bowiem dostępne dla każdego. Mogę jedynie napomnieć, że statystyki osoby przywołanej równają się naszym pomnożonym przez 1,2. Koszt użycia tego zaklęcia wynosi 80.000 energii magicznej, a także 20.000 za turę utrzymania. W końcu otrzymujemy coś bardzo mocnego, kosztem ogromnej ilości mocy.
- Boża Ochrona: Najpotężniejsza osłona, jaką może dać nam stwórca. Dzięki temu zaklęciu wokół użytkownika i wybranych przez niego osób, których liczba nie może przekraczać pięciu, wyrastają dwie warstwy świętej energii. Obie chronią przed dowolną magią, lecz tylko wtedy kiedy wytrzymałość tarczy jest większa od siły zaklęcia ofensywnego o co najmniej jeden punkt. W przypadku gdy wytrzymałość tarczy jest równa sile przeciwnego zaklęcia, to oba się rozpadają. Należy zaznaczyć, że gdy pierwsza warstwa zostaje zniszczona, druga posiada tylko 80% wytrzymałości, a co za tym idzie jest słabsza, ale nadal pozwala utrzymać się na polu bitwy. Zaklęcie trwa do czasu, aż nie zostaną zniszczone wszystkie warstwy bądź nie upłynie trzy tury od czasu użycia. Koszt zdolności wynosi 120.000 energii magicznej + 10.000 za każdą dodatkową osobę.

www.vipshow.pun.pl www.paczka.pun.pl www.forumzswnf.pun.pl www.rodzinkafd.pun.pl www.metin-2.pun.pl