OGÓLNE INFORMACJE
STATYSTYKI GŁÓWNE Podstawowe atrybuty każdej postaci. Gracz ma bezpośredni wpływ na to, który aspekt swojej postaci ma zamiar rozwijać. Każda statystyka ofensywna ma swój odpowiednik w postaci statystyki defensywnej, która umożliw skuteczną obronę (poniżej odpowiednio podzielone na trzy grupy).
-> SIŁA - Moc z jaką wyprowadzane są ciosy oraz to jaki ciężar jest w stanie unieść postać. -> WYTRZYMAŁOŚĆ - Reakcje organizmu na otrzymywanie obrażeń fizycznych.
-> SZYBKOŚĆ - Szybkość wyprowadzanych ciosów oraz prędkość poruszania się. -> REAKCJE - Uniki ciosów.
-> KONCENTRACJA - Odpowiednik ukazujący siłę z jaką wykonywane są zaklęcia magiczne -> KONTROLA ENERGII MAGICZNEJ - Określa zdolność wykorzystywania maksymalnych pokładów energii z organizmu. Każdy jeden punkt tej statystki pozwala korzystać z 1.000 energii naszych pokładów (analogicznie 5 punktów pozwala w czasie walki użyć 5.000 energii).
STATYSTYKI DODATKOWE Na rozwój tych atrybutów gracz nie ma bezpośredniego wpływu. Są wyliczane na podstawie statystyk głównych, ale w związku z tym nie należy ich lekceważyć, ponieważ określają bardzo ważne aspekty podczas walki.
-> POTENCJAŁ MAGICZNY [Koncentracja + Kontrola Energii Magicznej] - Atrybut ten określa moc magiczną i odpowiada statystyce o najwyższej wartości dla poszczególnych rodzajów magii
-> SZYBKOŚĆ BRONI MIOTANEJ [(Siła + Szybkość) / 2] - Atrybut ten określa prędkość przedmiotów wyrzucanych za pomocą siły naszych rąk
SPIS MAGII
|